Ads 468x60px

суботу, 27 листопада 2021 р.

Триває Всеукраїнська акція "16 днів проти насильства"

 

                                                                                                                                                                            З 25 листопада в  стартувала щорічна акція “16 днів проти насильства”, метою якої є попередження проявів жорстокості і насильства, забезпечення прав людини.

 Педагоги разом з вихованцями  дружно приймають участь в акційних заходах, які змушуюють
 задуматись над тим, що кожен із нас може зробити, щоб розірвати коло жорстокості і насильства, змінити світ на краще.

Тренінгові заняття «Вчимося жити разом»;  вікторина «Обговорюємо права людини», проведення ігор з правового виховання: «Я и моя родина», «Клубок імен», «Це я такий!», виготовлення акційної символіки, створення  колажів «Мій світ -  без насилля» - все це сприяє вихованню  відповідальності, любові до ближнього, поваги до гідності іншої людини, свідомого ставлення до своїх прав та обов’язків.

Заняття "Права людини в сюжетах казок"

Виготовлення акційної символіки





Насильству - НІ!



Колаж "Мій світ - без насильства"







Тренінгове заняття "Вчимося жити разом"

Вивчення мирилок







Обговорюємо права людини

0 коммент.:

Дописати коментар

 
 
Blogger Templates